Godmorgon världen! Hoppas ni e pigga och v...

img_0291 (MMS)

Godmorgon världen! Hoppas ni e pigga och vakna och laddade för tisdag?! Själv har jag varit vaken sedan sex varit ute med bongo och ligger just nu i soffan med en kopp baylies te. Tittade först på vänner men tänkte jag skulle variera mig. Det blev Simpsons. Jag har egentligen aldrig gillat Simpsons för jag blir alltid så irriterad på Homer för att han e en dålig pappa! Christian tvingade mig förra året att köpa några säsonger så det gjorde jag. Nu har jag lärt mig att titta på det ( vänner är så mycket bättre!) om man inte tänker samtidigt så kan det vara lite småkul. Fast Christian gillar inte Simpsons längre så här kan jag sitta med mina säsonger. Idag blir det plugg och lite packning inför flytten :) ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0