Haft en dag fylld med matte, tal och siffr...

Haft en dag fylld med matte, tal och siffror. Förstår inte de männiksor som känner glädje av att få lösa mattekluringar eller kunna gånger tabellerna i huvudet. Den glädjen kan ju omöjligt gå upp emot att finna en ljuvlig fuktkräm, glamorösa skor o annat smått och gott! Det är saker att glädjas ö er tillsammans. Det blir biblioteket i eftermiddag jo visst så spännande är mitt liv just nu! Underbart väder ute. Blir väldigt sugen på 7 km i bokskogen. Om inget annat är jag hungrig och avskyr gå på nutrilett men jag vill gå ner i vikt. Kan jag inte hitta en flaska på vägen hem där det bor en ande som pratar med mej hela vägen hem o frågar om alla mina önskningar. Då skulle han göra mig smal smtidigt som han skulle servera grillat med klyftpotatis och goda såser och ljuvliga efterätter och ju mer jag åt desto starkare muskler får jag och mer fett förbränns. Men nu e det väl inte så. Ja gläds med att solen lyser:) det går lika bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0