Back to the reality!

Då var man tillbaka i sitt eget hus! Har haft det så skönt hos faster. I fm var vi ute och gick vid havet. Ljuvligt! Ikväll blev det ingen träning för min del. jag var så enormt trött. Japp den snygga LA kvinnan blev en ärring på soffan över bara några minuter...

Jag la mig faktiskt tidigt idag men tog datan i knät och började kolla på resor..Vill åka till Teneriffa ed mormor och hälsa på i kyrkan där, där jag tidigre har jobbat. Å så gick klockan!!

Istället för träning tog jag ett skönt bubbelbad här hemma. Efter det blev det fika, Ronja hade bakat kladdkaka. (Vågar jag säga att jag tog tre gånger?) Och sist men inte minst fick jag skön massage av Rhode på ryggen. jag har det ganska bra faktiskt. Imorogn bitti blir det tidig uppstigning för jag ska få mya naglar=)


Hos faster på landet påväg ner mot havet.

 



Nice picture. Kunde ju önska att ljuset var lite mer dämpat.



God fika framför några vänner avsnitt! Vänner är på min topp tre lista för att göra mig på riktigt gott humör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0