Fredag!! Man får mys känsla i hela kropp...

Fredag!! Man får mys känsla i hela kroppen. Å känner att det nog blir en bra dag!! Det tänker jag börja fira med en härlig frukost framför nyhets morgon. Ja, jag tycker faktiskt att det är mycket roande. Men, det kan hända att vänner blir play!! Inget mig emot! Jobb klockan tio. Efter det fika med farfar. PLUGG!! Det är planeringen idag!! Dock hade jag ju planerat att vakna 8.05 och inte 7.05. I min planering skulle inte Rhode smyga in till mig o leta bra saker i min stora sminkväska på golvet. Mamma skulle inte göra en föning utanför mitt rum. Och att Ronja sjunger sånger men inte inte hittar en enda rätt ton..var väl inte heller vad jag hade tänkt. Somnade iaf om 5 minuter i drömde om jobb. Att jag skulle ta ut paket på posten. Det var till en upprörd kvinna o paketet hette anna nakensex gatan. Hur kommer det sig att sådana ting ploppar in o upp i mitt huvud. ?? No idea!! Fast en naken fedag, tja de har jag vill inget emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0