Fredag!

Ush sedan förra frdagen så ekar det emellan inläggen!! Tiden är verkligen intensiv. Jag får panik varje dag jag jag vaknar. Man bara fylls av ångest! Ångest över att man vet tt det snart är kväll igen och man är rädd för att inte få allt det gjorde som man vill få gjort. Och oavsett om jag ställer klockan på 5, 7 eller 9 så hinner man ingenting. Jag ställer alltid klockan. Om jag är ledig så ringer den halv åtta oftast. Det är så jobbigt för man kommer aldrig i säng före tolv iaf. Och när klockan ringer tidigt så är man så extremt trött att man bara vill snooza och faktiskt tilllåter sig att göra det en eller två gånger för att sedan fyllas med ångest för att man sovit alldeles för länge.. Åh; vad tänkte Gud när han gjorde natt och dag 24 delat på 7? Varför är inte dagen och natten det dubbla? Varför behöver männsikan sova? Åtta timmars sömn, nä vi männsikor kunde behövt tre timmar och så resten till annat. Det är då jag önskar jag var robot.

Idag har jag fått en ledig fredag. Skulle egentligen jobba idag men fick vara fri. Jag har powerwalkat med jessica. ätit frukost och sett Lyxfällan från igår. Såg ni det? Det handlade om Vanita som shoppade to much. Folk förstår inte vad hon menar med kär. Det förstår jag. Jag håller med om när man sett en klänninga och det bara finns den och jag i hela världen och man kan inte sluta tänka på den! Det värsta som kan hända då är att någon annan kommer och köper den, så det gäller att vara först. Och precis som hon säger, shoppning gör en så lycklig!!

Nu ska jag köra till skolan och kopiera en bok. Pluggandet tar aldrig slut. hur mycket är det egentligen lagligt att påtvinga folk att läsa? Och är det verkligen lagligt med så mycket ointressant litteratur. Asså tjänar folk ens en gång pengar på dessa böcker?? Klockan tre blir det lite shopping i stan med Caroline och kaffe!! Ikväll blir det riktigt tjejmys hos caroline med god mat, bra film, gott snack och underbara tjejer....




Ska iväg till biblioteket nu. Har mitt nya läppstift på mig=)

 

Vad har annars hänt i veckan som är värt att nämna?

Bland annat att marabou kommit med dessa söta förpackningar bland lösviktsgodiset som innehåller två rutor. Och att det flyttat in en häst i vårt badkar. Det är väl de två viktigaste nyheterna som hänt! Och är värda att ta del av.



Kommentarer
Postat av: Mamma

vad fin du är på bilden och ett jättefint läppstift...men vad gör hästen i badkaret??

2010-10-23 @ 00:56:24
Postat av: Anonym

Det frågar du mig?

2010-10-24 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0