Godmorgon! Det blev bland annat nya träni...

Godmorgon! Det blev bland annat nya träningskläder igår. Love it! Hade även lite fika o shopping på Ica med farfar... MYSIGT!! :) Idag är det torSdag,jag vet att jag sagt det förr o att alla andra säger det. Men tiden går så snabbt!!! Torsdag innebär skola, skrivande med Annika. Det börjar bra! Sitter på Espresso house på centralen o väntar på frukost som jag ska ta med mig. Det e härligt med en vän som Annika som lever i samma bubbla som jag. Vi tror inte på ett studentliv i ett bibliotek med kaffetermos. Nej!! Vi tror på att vi springer runt i våra svart klackar ner till kontoret med god frukost som är ett måste på to do listan. Fast det e inte varje dag vi går till kontoret ibland e vi på vårt kafé teskedsgumman. Och när vi gör våra pauser från skrivandet o intar gågatan finns det ju e bra anledning. Vi måste ju i handla till företaget... Nu verkar det som frukosten är klar. Jag har bråttom Till kontoret ( är det någon på den här Centralstationen som tar mig seriöst? Som att jag var påväg till ett kontor med en rosa dator med hello Kitty på? ) ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för idag gumman! Alltid så kul och skriva uppsats med dig hahaha! Ha en underbar helg!! Pussy

2010-10-07 @ 16:35:15
URL: http://brixan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0