Godmorgon Världen!

Känner mig rätt nöjd över torsdagens start. vaknade klockan sju och har suttit och pluggat sedan dess. har lämnat in en uppgift och nu läser jag i en bok som jag med bestämd åsikt kan säga att jag inte gillar. Jag har sagt det förr och säger det igen. -Vem tar beslut om denna tråkiga litteratur. Vill man inte uppmuntra studenterna att läsa och bli inspirerande. Istället är det världens billigaste sömnpiller, annars kan det ju kosta så man får väl se det ifrån den ljusa sidan.

Nu tänker jag iallfall ta mig upp från sängen och ner från trappan. Bongo behöver gå ut. fattar inte varför han vill ut när det regnar?! Men det blir frukost efter promenixen och det gillar jag desto mer.
Klockan tolv beger jag mig mot stan för lunch med Elin, så mysigt! Efter det väntas det jobb för ovanligheternas skull och träning med Jessica.

Det kan nog bli en bra torsdag. Förutom att jag känner mig stressad och inte har den minsta aning om vad jag ska ha på mig.. gah! Jag avskyr sånt!! Jag vill, behöver har lusten och behovet att SHOPPA! varför är det en liten rent ut sagt djävul som sitter på min axel och talat om för mig att jag måste börja och hålla i pengarna och inte leva över mina tillgångar. Varför får jag aldrig det jag vill ha, en ängel som talar om för mig hur alla skor och klänningar älskar mig tillbaka och bara vill bli handlade av mig och får vara vackra på mig..... Men det är väl det första man  inte lär sig men däremot hör när man föds att livet inte alltid blir som man vill...'

Hoppas ni har det bra och får vara fina i era fantastiska höstklänningar och klackade skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0