I fredags var det riktig myskväll med Caro...

img_0228 (MMS)

I fredags var det riktig myskväll med Caroline ch sara! Det är härligt att ha tjejkväll. I lördags var jag skogsmulle tillsammans med Christian. Vi var på Österlen och gick i skogen med god picknick. Det är skönt tycker jag. Man slappnar av! Och motion fick vi efter tre timmars gående.  Kvällen avslutades med god middag. Till filmen testade jag Lindts nya smak tranbär. Rekommenderas!! Rotfruktschips, kan inte jämnföras med original men funkar. Rekommenderas inte lika mycket som chokladet!! Idag är det måndag, skola hela dagen!! Det var riktigt jobbigt att ta sig från sängen in till duschen. Men jag lyckades, jag lyckades även komma med ett senare tåg. Det är så gott att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0