Lovely Sunday!

Vilken härlig helg jag har haft!! Den bästa på länge.
Jobbade i frdags fram till tolv. Morgonen började bra på jobbet med frukost. Chefen gjorde god Smoothie. Tänk vad en smoothie med kärlek kan fånga en härlig fredag!!

 

Fortsatte en skön fredag med Rhode på Nova för en god rånandets dyr varm choklad men gott!!

Kalorier tycker jag om. Ju fler, desto bättre!

Tur ni inte ser den stora biten Kladdkaka!!

 

Fredagen avslutades med en härlig middag made out of me!! Och skönhetssömn i soffan, från soffan till sängen..

Lördagen bjöd på härlig morgon Aerobic. En skön promenad med mamma och Bongo vid havet. Och en riktigt rolig middag plus fest med fina vänner. Som jag dansade.. Riktigt bra musik! Ville aldrig gå hem. Men tyvärr är jag så gammal att fötterna inte pallade hur mycket som helst man e ju halvt  skruttig. Vi var på Slagthuset i Malmö. Jag och Sara snackade och skrattade åt att vi kände oss som två kärringar som var helt felplacerade. Där på dansgolvet körde vi unga 22 åringar våra moves på golvet och kände att hela natten låg framför oss.. Tills 17-ÅRINGAR! dök upp i vår area och trodde något mycket konstigt :/
Vad e detta? Var ska man gå? Då var vi inte så unga längre utan kände oss gamla mogna och skruttiga och såg ner på alla glin som sprang rundor. men vi dansade på och hade enormt kul!!



Har haft en härlig söndag. Blev väckt av tjs, det skulle nog föreställa sång av mamma och Carina med frukost på sängen! En skön liggställning i sängen framför vänner och en härlig gudtjänst i United. Nu är det pluggande som gäller.. Men först en god middag med underbara människor. mamma, Rhode, Michelle, carina och Ronja! Perfekt helg. Den får 5 av 5 R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0