Påväg in till skolan. Efter en härlig helg...

img_3774 (MMS)

Påväg in till skolan. Efter en härlig helg och en riktigt bra måndag!  Helgen bjöd på 28 års firande med Mats. Jobb. En skön film kväll med dålig film= i love you philip Morris inget att rekommendera. Den handlade verkligen inte om någonting. Bara om två bögar i prison. Hade lika gärna kunnat gå på gay klubb om det var för allt smekande o kyssande. Men den synen e det väl inget fel på mer än att det tillfredsställer inte mig! Däremot gjorde godis påsen, lösvikt för 50 kr som jag hade i handen det! Sluter av helgen bjöd på mer film. Bounty hounter med Jennifer aniston filmen var helt okej. Hon toppen. Bra skådespelare och den snyggaste kvinnan jag vet!! Bästa avslutet blev mer jobb och ett rejält träningspass. Tisdag idag, fortfarande träningsvärk o svårt att gå.  Måndag var skola mys fika med Annika jobb o plugg. Redovisning idag. Vad som gjorde min måndag vet jag inte men det var en glädjande dag.  Efter en powerwalk o grym frukost med sara blir det som sagt redovisning i skolan nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0