Redovisningen gick helg okej! Alltid lite ...

Redovisningen gick helg okej! Alltid lite nervöst det där:P varför vet jag inte. Borde verkligen inte vara det... Det var en härlig tisdag med grupparbete inpå klockslag sju. Då tog jag Burger king i en påse med mig på tåget. Mötte upp Christian för träning på gymmet. Det var kul. Tyvärr slutade dagen med en bekymrad tankspridd hjärna.. Åkte hem till sara och därifrån när hon hade tillräckliga sår i öronen:) så jobbigt allting bli. Bara vända så snabbt det e nästan lite kusligt. Ska försöka sova nu även om det e väldigt trögt. Hoppas på en bra onsdag. Förra onsdagen mådde jag inte alls bra så det hade ju varit trevligt med en tvärtom dag imorgon... Shopping brukar annars hjälpa.. Just nu kollar jag på hundvalpar och tror att det e vD jag behöver. Men jag har nog inte tid... Har köpt en ny sångbok idag och ett laptop fodral.. Imorgon får det bli nya löpar kläder. Det gör nog susen.... Sov gott kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0