Trots en jobbig dag igår avslutaemdes den ...

img_6561 (MMS)

Trots en jobbig dag igår avslutaemdes den vid nio på bästa sätt!! En varm choklad med Christian på EH. Det smakar alltid gott Ska jag dock vara en kritisk människa så fick jag bara en machmellow i min choklad. Men jag överlevde.  Skulle gått upp halv sju idag me. Sov till åtta halvt ångest på morgon kvisten. En promenad på det och ljuvlig frukost framför Beck! Nu måste jag skärpa mig och få något ut av dagen. Ska plugga, handla, göra musli, fika med Mats och skola ikväll. Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! allt bra med dig? Följ gärna med mina äventyr till bl.a Schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

2010-10-26 @ 11:31:30
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0