En nyklippt Rebecka börjAde skolan idag. B...

img_3012 (MMS)

En nyklippt Rebecka börjAde skolan idag. Bild tagen hos farmor o farfar.... Fick sån inspiration till skola. Idag. Jag har börjat läsa musik ÅH JAG ÄLSKAR DET!!! Musik gör mig glad!! Det kommer nog bli suveränt, känner lixom nästan lycka till att åka Till biblioteket imorgon bitti, nja lycka vr kanske att ta i, det finns nog roligare saker. ( hoppas bara ingen bibliotikarie läser detta) . Var en sväng hos sara efter skolan på pasta sallad te o kakor efter det var det dags för underbar life grupp med god kräftsoppa och enormt gott oliv bröd till som jag åt på tok för mycket av! Nu blir det sängen för min del efter en riktig hel dag! Imorgon innan biblioteket ska jag en sväng med sara till Helsingborg är nämligen invigning på Ikea där. Ikea som sjunde himlen med frukost för en tia. Ikea ses 10 imorgon bitti! Good!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0