Gick in på toaletten och såg att min hårbo...

img_0114 (MMS)

Gick in på toaletten och såg att min hårbotten syns mer nu. Jag har nämligen sedan maj tappat mer hår än normalt. När jag såg benan idag tyckte jag synd om mig själv. Håret är något på mig som jag tycker om i nu blir det fult. Förr att fylla mitt ledsna tomrum. Shoppade jag en väst och ny blus. Där fanns även en snygg jeansskjorta men tyvärr slut i min storlek. Så fullt lycklig blev man inte. Men jag kan iaf ha en snygg blus till mina svarta skinnbyxor och en snygg väst att ha när man är ute med hundarna. Nu blir det jobb. Och har efter det bestämt att jag får in ett extra en timmes träningspass innan yogan. Perfekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0