Godkväll vackra unika människor!

Har just sett Utfrågningen till Alliansen på Tv4 och kommit fram till att -Gud, vad kul det hade varit om jag varit statsminister. Det hade ju varit skit skoj! Det är klart att man kanske någon gång inte bra haft skoj utan legat  sömnlös vissa nätter. men jag ska säga att det spelar ingen roll för det gör man som student också. Det hade verkligen varit ett svårt, roligt, komåplicerat  men roligt och framförallt fantastiskt arbete. Det är att jobba med och för människor om nåt.

Och  jag måste även skriva och nå de ytliga människorna bland mina läsare så WOW o my God vad vi kumde shoppat för Reinfelts *harkel* asså då min lön!! Oj, oj då hade mitt årsskifte mål varit igenom för längesen... (För er som inte vet vad det är så är det att innan 2011 så ska jag ha ytterligare en ny proppad garderob med bara leopardmönstrat... med snygga outfits!! Det blir nice!Kan hända att vissa inte tycker att det är ett högt mål och en bra värdesättning men det är absolut något som behövs för att förgylla mitt liv.)

Sådana mål har jag när glädjeruset susar i kroppen på mig!! Varför? Jo det ska jag tala om. Blir jag varken statsminister, skolminister eller sångerska ska jag bli MUSIKMINISTER. Det behövs. Wow vilket härligt sjugande Sverige vi hade haft. Alla människor hade varit glada hela tiden gått runt på små rosa moln och svängt i vackra slipsar och klänningar. Vilket Sverige! Små barn som trallar på "Du ska inte tro det blir sommar" och äter stora rosa klubbor. Och tuffa rökande killar i 17 årsåldern hade hjälpt gamla tanter över gatan. Hm, för att återg¨å dit jag en gång i denna text började så vet ni ju skert att jag läser musik på Högskolan nu. Å att jag stor trivs och bara älskar det! Önskar så att jag skulle syssla med musik resten ut av mitt liv! men vem vet?

Jag vet iallafall att det är hög tid att sova nu! Natti natti vackra människor. Sov gott och lys upp höstens onsdag med era vackra leenden.

Sov gott PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0