Godmorgon Måndag!

Ligger i sängen och läser kurslitteratur men tittar mer ut genom fönstret än vad jag tittar i boken.. och kommer fram till att jag skulle kunna stanna i sängen hela dagen och fortsätta titta ut igenom fönstret. Men tyvärr är ju inte livet som sådant. Utan nu blir det uppstigning för dusch, promenad och frukost innan det är dags för gitarr tentan. Ska ju spela Björnen Sover, Min hatt den ha tre kanter, Lilla solsken och En till som jag! Vi får väl se hur det går. Fick ett sms av mamma precis där hon önskat mig lycka till idag och skrev att hon vet att jag klarar av det. Tänk vad ett sms kan ge lyckorus och få mig att verligen tro, veta att denna dagen är min..

Ha en bra dag och en fantastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0