Godmorgon!

Då var det fredag.. Av någon konstig anledning, vad man än ska göra så känns alltid fredag som den mysigaste dagen på veckan...Är ledig idag fram till två. Skönt..

Dagen igår var ut med hundarna, skola, lunch med Elin, shopping, biblioteket, ut med hundarna, jobb, baspass på friskis, yoga på friskis, dusch, mat, hundarna oich läggdags. Det där med Yoga, intressant! Jag skulle nog behöva fortsätta på yogan för att lära mig att slappna av och att bli lite smidigare i kroppen, hmm. efter igår jag tror det skulle behövas!! :)

Idag har jag en lugn morgon framför Tv:n, fixar lite skolarbeten som är måste på min todo lista idag! Efter jobbet idag så ska jag falla in i ett liv som ensamstående mamma :P Ska nämligen vara barnvakt i en veckas tid åt Alice, 5 år. Ska bo i deras lägenhet, så jag ska hinna packa lite saker också... Nu blir det boken Den musiska människan.. en stund!!

Ha enbra fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0