Happy fredag gott folk! Redan fredag, ja v...

img_0086 (MMS)

Happy fredag gott folk! Redan fredag, ja vad mer kan man säg än att dagArna åker för i som ett gammalt ånglok i hög fart! Det har varit födelsedagsfirande i mitt hushåll. Robin 20 i tisdags och mamma 43 idag/igår. Det har inneburit trots icke mitt medhåll mycket kakor och fika. Det är träning som gäller imorgon bitti och ingenting annat....-här ska kilona försvinnA!  Har annars tillbringat min dagtid på skolAn, jag känner mig så stolt när jag släpar mej dit och sitter vid datan. Dock e det inte alltid jag skriver det jag Ska på datan. Idag var jag bara tvungen att se Skånefruar. Å My god!! Vilket löjligt, pinsamt program...! Svenska holywood fruar höll bättre stil. Men om ni nu tvunget vill att jag ska ha en favorit så får det bli Maria Potoko eller vad hon nu hette. Det är btw nya skor på bilden från la redoute.. Super sköna!!!!  Nä nu gör ögonen piruetter och det är hög tid att sova. Godnatt vackra människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0