Lördag 22.00 jag befinner mig redan i säng...

img_0115 (MMS)

Lördag 22.00 jag befinner mig redan i sängen med borstade tänder och nymålat läppstift. Man vet ju aldrig vem man Stöter på förutom John blund;) Aerobic i morse. Wow. Vad kul. Men hjälp vAd folk kunnat skratta åt mig, det var för många steg för mig att komma ihåg på en enda gång för en tankspridd hjärna! Eftermiddagen bjöd på jobb. Bilden hängde i personal rummet. Ica verkar ju vara värsta raggnings stället Kolleger som bara hänger ut sig och vill bli uppfiskade av rosa metspön. Fast100000 kr för en man. E det värt det. Kanske förstör en dyr DT lina.?!  Då e det bättre med de grabbar som istället bjuder på gt! Eller vad säger ni ? Nu ska jag gå och kolla vad som rasslade i dörren... Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0