Tack Annika för den fina presenten! Visst ...

img_5491 (MMS)

Tack Annika för den fina presenten! Visst e det så när alla moderna organismer springer med sina take away  koppar kommer jag med chokladmjölk flaxandes i handen. Tror faktiskt inte jag stoppat i mig några kakor idag?! Nä! Fast jag suttit isolerad i skolan idag och skrivit arbete. Har tillbringat eftermiddagen med dan Jenny o Jocke. Och ja, det är en upplevelse det med! I en positiv bemärkelse. Kvällen har jag tillbringat hos ungdomarna, det vill säga farmor och farfar. Dem har haft kräftskiva och jag stod för disk, in o ut plock. Det är så härligt att hjälpa till o känna att man gör nytta! Nu bli det sova. Åtta ringer klockan, då e det träning, shopping, bakning , leveranSer, jobb 1, jobb 2 och härlig personal fest. Hej hej lördag kommer snart, hej hej sömn ladda om mig o ge mig fart!!!!!!!  Kom på att jg tog en liten bit tårta hos farmor och farfar... Men dn var jätte liten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0