¨Vem sa att inte jag kan bli fit igen?

Idag blir de mot nya mål. Ska snart iväg och träna. Tanken var att jag skulle köra spinning idag sen bas gympa o avslut med yoga. Men det var fullt på spinningen så det nalkas snart kockslag sex och då blir det medelgympa en timme och därefter ett yoga pass..  Har för annars försökt plugga idag men vet inte om jag lyckades jätte bra med det :/ Det gör jag ikväll.. så vet man att man somnar tidigt iaf om man börjar med detta direkt när jag kommer hem vid nio tiden. Har hunnit jobba lite i eftermiddag..

Var innan idag vi lunch tid på jobbet (ICA) skulle åka iväg med dem på lunch, men innan jag hann sätta mig bilen slog tanken mig att jag fatiskt hade hunden med mig som satt utanför affären och väntade. Hur förvirrad får man bli? Är det lagligt att ha ett minne som fungerar i ungefär 10 minuter?
Fast vad jag inte glömde var att handla mina nya skor. Så läckra!Köpte ju den svarata klänningen i tisdags  och då behövde jag ju skor till den..  Den 16 oktober ska jag på fest i mina nya skor och min nya klänning. Jag tror aldrig att jag varit ute i så god tid förut?!

Nu blir det ombyte och ut med den lilla vovven för att bege mig till träning. Ha en skön kväll gott folk! Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0