What à day!!                       Befann ...

img_0069 (MMS)

What à day!!                       Befann mig tidigt i skolan idag för att inta min förSta gitarr lektion. Gah!! Vad jag e taggad. Det kommer bli den bästa kursen Ever. Imorgon börjar ytterligare en ny kurs. Så kul!! Efter att jag tagit en trudelutt på ett À och ett E7 fick jag känslan av stolthet över mig själv när jag tillsammans med Annika intog biblioteket o litteratur. Så skönt att faktiskt vara ute i god tis och bara göra det, bara låna!!  Efter det var det time för lite shopping inför skyltar o val för kristdemokraterna. Jag fick en timmes ledighet och njöt då tillsammans med sara på en promenad vid havet. Helt ljuvligt! Tänk vad miljön kan göra? Helt ny människa när jag satte mig i bilen för att köra vidare. Fick mig även ett riktigt gott skratt när jag kom hem. Tydligen ny brevbärare på min lilla gata med sex hus om13 lägenheter. Killen i blått tog 30 min på sig att fylla brevlådorna med post. Jag skratta när han körde rundor på cykelbanan och vände o, ni skulle varit där så hade vi skrattat tillsammNs. Eftermiddag = jobb ett o två. Nice! Avslutning: promenad med Carina o Jenny en timme. Te med Niklas och sara i uterummet. Mys!! Nu tänker jag sova imorgon ska stoltheten stråla jag ska vara i skolan 9-21 var av 8 timmar är frivilligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0