Då var Svensson städningen kommen till söd...

img_7703 (MMS)

Då var Svensson städningen kommen till södra Skolgatan. Vår städning,   tyckte christian att vår söndag skulle ägnas. Jag hade tänk åka iväg o shoppa men det var väl bara att göra som jag blev tillsagd. Putsade fönster, damma, dammsugit, torkat golv, badrum, sortering i hyllor/ garderober. Kastat sopor mm. Nu börjar det lika något:) till denna städning är det även Christian som är lägenhetens egen dj. Dansband stod tydligen på listan. Det är bara att svänga med!! Fast nu kommer det en bra min favorit sn liten ; Jag ringer på fredag! Så nu måste jag avsluta och sjunga dansa med och sprida mina vår känslor. En del av hallen blev lite rosa idag det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0