Ett rakblad som håller länge!

Ett rakblad varar i en evighet. Det kan jag intyga. har precis rakat benen vilket jag gör varannan dag. Detta för att jag känner mig lite smalare eller snarare att jag känner mig tjockare om jag inte rakar dem. Varje gång jag är i affären så glömmer jag att köpa nya rakblad. Nu vet jag alltså inte hur länge jag har använt detta sista rakbladet?! En lång period. Man får ju raka sej så att man tror att hela benet ska slitas av, jag drar mig från att gå in och duscha för att man känner hur jobbigt det kommer att vara att umgås med detta lilla rakblad. Men jag tog mig igenom det. Benen är lena och fina. I fredags kom jag ihåg det när jag var i affären men tror ni de fanns? nej det var slut! Typiskt!

Vi åt grillat hemma hos Christians föräldrar igårkväll. Det smakade bra vill jag lova.

Nu ska jag sätta mig i soffan och leta resor. Jag och Christian ska göra en resa i januari men vi är lite oense om vart. Våra alternativ är Los Angeles, Thailand, Kenya eller Dominikanska Republiken. Har ni några förslag på var vi ska åka?
Nu ska jag leta resor och lyssna på det stereon som jag satt på bjuder på : Christer Sjögren!

Kommentarer
Postat av: Carolina Algeröd

Hej! Vi har precis bokat till Thailand. Först 3 nätter i Bangkok för shopping sen 4 nätter i Pattaya där Elin har bott och slutar på ön Ko Chang i 6 nätter där vi bara skall sola o bada. Vi har bokat via agoda, kolla där. Pernill Christian Johan o Elin blev jätte nöjda. Lycka till!! Kram

2011-04-04 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

Hej! Vi har precis bokat till Thailand. Först 3 nätter i Bangkok för shopping sen 4 nätter i Pattaya där Elin har bott och slutar på ön Ko Chang i 6 nätter där vi bara skall sola o bada. Vi har bokat via agoda, kolla där. Pernilla Christian Johan o Elin blev jätte nöjda. Lycka till!! Kram

2011-04-04 @ 20:50:15
Postat av: Rebecka

Härligt!! Det blir kansek Thailand för vår del oxå då=)

Snart ses vi=)=)

2011-04-11 @ 00:36:44
URL: http://rebbynio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0