Ligger nerbäddad i sängen. Det värsta med ...

img_5782 (MMS)

Ligger nerbäddad i sängen. Det värsta med den härliga värmen som börjat är att jag är ännu varmare än vad jag brukar på natten. Det e sjukt jobbigt!! Jag får ju inte som ni vet ha fönstret öppet på första våningen säger min kära pojkvän.  Christian sover redan och våra två nattgäster är nerbäddade i vardagsrummet. Trevlig dock högljudd och stojsig fest, men det har aldrig hindrat mig från att trivas. Påsktallrik till förrätt gott saffransris med kyckling till varmrätt och denna delikata efterrätt. Havreflarn skålar fylld med melon och jordgubbar , grädde och glass. Satt son en smäck!  Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0