Skärtorsdag!

Är det världens finaste dag? En rosa torsdag eller?! Det bör hyllas.
Har precis varit ute på vårens första löparrunda. Det kommer att fortsätta. Jag har i princip inte tränat sedan december. Har bara varit ute och gått och varit på något enstaka pass. Jag längtar verkligen efter att få träna. Det gör en så glad! Egentligen e jag ingen löpar tjej. Men det är bättre än ingenting.
Det är nog dem gångerna jag själv känner mig som snyggast: i träningskläder och svettig efter ett härligt träningspass.

Har även hunnit betala alla mina räkningar. Nu vet man vilken tråkig månad man har framför sig =(
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta bussen till Arlöv. Ska träna i kyrkan på sången jag ska sjunga på bröllopet nästa helg! Sedan blir det jobb!!

Nu ska jag ha i mig lite frukost.

Ha en bra torsdag alla! Rosa Kramar Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0