Solen skina känna värmen och komma till Un...

Solen skina känna värmen och komma till United. Där Timbuktu idag var och spelade. Kvällen bjöd på kalas hos och för Christians föräldrar. Är hemkommen mätt och belåten. Nu ska jag krypa ner i sängen med datorn och se skilda världar. Har lånat den boxen. Det var så längesen ma såg det, så längesen man älskade det. Nu förstår jag inte alls varför jag tittade på det? Dåliga skådespelare! Men kan väl ändå säga att det något sätt är underhållande eftersom att jag inatt somnade fyra då jag tittade på klockan och insåg att jag sett skilda världar i fyra timmar. Oj , vilket tidsfördriv. Det var som om klockan stannat. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0