Svårt att sova.

Jag har svårt att sova, eller ja jag har kanske inte direkt försökt. Skilda Världar - Vad ska man säg? Vad jag kommit underfund med under dess timmar som är en stor anledning till varför man tittar, varför de tjänar pengar är för att varenda avsnitt handlar om samma sak om och om igen. Det händer aldrig något nytt. Det som kunde blivit sagt å tre avsnitt blir sagt och gjort på 30 avsnitt. Men man måste ju bara ha reda och ser varje minut, varje avsnitt för att få reda å de jag egentligen redan vet, eftersom att jag redan en gång sett alla avsnitt,till och med två.

När jag väl la mig på kudden så kom nästa - Varför jag inte kan sova. Känslan över hur enormt kissnödig jag e och hur myckt jag absolut inte vill resa mig ur sängen gå ut i den mörka hallen hitta en lampa och uppsöka lägenhetens toalett.
Jag inser även vad klockan är och bli halvt arg på mig själv över att jag inte vetat att jag skulle vara vakem fram tills nu, för då hade jag hafty fönstret öppet. Jag hade inte behövt ha en bastu här inne i sovrummet. Vilket det gärna blir. Det är det värsta jag vet. Att vara varm. Vill helst frysa och riktigt få lov att gosa in mig i täcket. Men nä den upplevelsen kommer jag aldrtig att få göra i detta sovrum, inte ens när det var snö.

Jag får inte ha öppet fönster på natten. Vi bor på första våningen. Christian tror folk kommer busa till det och det kommer inte bli skoj för oss. Jag år absolut inte sova med öppet fönster. Men en gång var jag busig. Ovh faktiskt gjorde det. Här sitter jag livslevande utan bus. Men man vet ju aldrig i Malmö stad.

Så har jag talat färdigt i nattmössab bu? Klar för att gå och kissa och försöka sova? Det värsta är att jag kommer vara så trött imorgon klockan halv sex? Då ska jag se skilda världar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0