Vi pratade ikväll om vad man lärt sig det ...

Vi pratade ikväll om vad man lärt sig det senaste halv året. Det är såklart mycket. Bland annat har jag lärt känna mig själv i olika situationer, våga säg emot. Var på Ica tidigare idag och när jag skulle betala blev det väldigt dyrt. Jag sa till och det visade sig att han slagit ib 45 kr för mycket. I små och stora situationer kunna säga ifrån vara starkare. En annan sak jag öärt mej är att verkligen uppskatta min pojkvän. Det e så lätt att ibland ta saker för givet och bli hemma blind. Christian är fantastisk och har så mycket jag tycker om. Det är verkligen värt att tänka på. Vi skulle även prata om vad vi har för mål. Jag vill bli starkare i mig själv, veta vilken plats som är min- dvs vilken jag vill ha! Man väljer själv!! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Helt rätt! Duktig tös! Kram från en stolt mamma<3

2011-04-21 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0