Avslutade kvällen på Malmö Festivalen med ...

img_6283 (MMS)

Avslutade kvällen på Malmö Festivalen med september. Det var bra! Jag flyttade in i min lilla glädje bubbla och bara önska att jag skulle få ta Scenen och få sjunga på heltid. Wow vilken dröm jag vil förtrolla till verklighet. Så när jag kom hem var jag bara tvungen att ställa mig i badrummet med mic och sjunga. Ja det blev jullåtar. Jag inbillar mig att grannen banka?! Vet Inte riktigt. Det e det absolut tråkigaste med lägenhet man vet inte hur pass mycket som hörs in till grannen man vågar inte riktigt sjunga ut.... Nu längtar jag tills Christian går till jobbet och jag kan lyssna på "julen tid är här" och Whitney med "all at once" och sjunga högt inför hela Globen....  Sov gott nu hoppar jag in i minà drömmars värld... Vad jag minns ifrån mina drömmar i natt var något med att det kom hem någon ägg expert till oss på mornarna och fråga hur vi ville ha våra ägg till frukost och kokte dem så att dem verkligen inte misslyckades...:)  vad drömmer ni om?  Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0