Efter en frukost råkade det bli lite shopp...

img_3911 (MMS)

Efter en frukost råkade det bli lite shopping. Smink; ny foundation, puder, consealer och en ny höstfärg på rouge inne på Make up store. Köpte två par nya byxor och firade på så vis min storleks minskning. Måste ha gått upp igen puh! Älgkebab med farmor på festivalen och en kopp kaffe. Fikade på tiramisu jag bakat här hemma tillsammans med mamma, Carina och Christian . Kl sju begav Christian och jag, iklädd nya jeans och skor till Restaurang Elysee för att tillsammans med Kim, Kim, Erik och Caroline avnjuta god fondue. Banansåsen och ädelostsåsen är två favoriter. Börjar nästan känna nu att jag börjar bli hungrig Sova nu så jag snart kan vakna igen och göra en god frukost! Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0