Frukostkalas för Christian igår! Det var t...

img_8501 (MMS)

Frukostkalas för Christian igår! Det var trevligt. Fullt lägenhet:)  Vi hade tipsrunda jag hade gjort son handlade om Skåne elegier och mjölk, eftersom att Christian älskar mjölk!  På kvällen var det kalas för Rhode, hemma hos pappa och efter det begav jag mig till Kim som också fyllde år:)  Söndag = slappedag. Så skönt. Men tiden går ändå alldeles för snabbt. Imorgon blir det tidig uppstigning, ska vikariera i musik på min praktikskola. Ska bli så kul.  Så har planerat lite inför morgondagen med!  Nu ska jag äta Christians kyckling, han hat lagat mat! Efter det är det söndags måste!!!! - chips, doppa och toblerone.


Kommentarer
Postat av: mamma

mmmm... vad gott det såg ut! synd att jag jobbade men tack för senast! Tiramisun var också god!

2011-08-28 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0