Man kan få gjort mycket en måndag, men int...

Man kan få gjort mycket en måndag, men inte så mycket som man önskar. Tog sovmorgon imorse till halv åtta, istället för sex. Jobbade elva till ett, halv två träffade jag Emma på Espresso House för fika. Så trevligt. Vi fika i 2,5 timme. Vi hade kunnat snacka så mycket mer. Begav mig mot träning sen. Kyckling macka, paj, cheesecake skulle förbrännas. Underbart med träning. Hem Och laga pasta med köttfärsås (favorit) var och handlade och körde till mitt nya jobb på ett LSS boende för att jobba natt. Jobbar till halv tre imorgon. Hoppas på mig själv att det blir träning då och inte slapp i soffan! Hann inte med att göra egen marmelad idag så det blir en note på to do listan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0