Måndag. Startade veckan på bästa sätt; Led...

Måndag. Startade veckan på bästa sätt; Ledig. Mamma och mormor kom på frukost vid elva. Innan mormor skulle åka hem till Stockholm igen kl fyra tog vi en runda på stan. Det blev ett par nya skor. Christian frågade vilken bra anledning jag hade att köpa dem och det var inget svårt klart det är mina nya exklusiva- ha-till-jeans-skor. Även kallade espresso house- frukost -skor. Tror det godkändes. Han sa inte mer iallafall:) Köpte även en fin anteckningsbok som jag ska skriva recept i. Det är så jobbigt när man får olika recept från olika människor och så har man papper överallt. Men nu ska det bli ordning. Ett hårt men härligt träningspass väntade klockan fem och efter det en 30-45 min walking på Ica maxi. Det är en sak jag och min sambo delar helhjärtat tillsammans; att älska ha ett fullt kylskåp efter storhandling. Då når vi en mycket hög gräns som innebär lycka! Nu blir det sängen, nya naglar väntar på mig imorgon klockan nio! Natti:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0