Såg att jag lagt in bilden på mina kakor. ...

Såg att jag lagt in bilden på mina kakor. Jobbade 8-14 idag och riktigt längtade efter att rå köpa winerpekan och cykla hem till Lisbeth och fika. Men Lisbeth sms hon kunde inte, men pappa ringde så jag skulle dricka kaffe där blev det bestämt. Kaka skulle jag ha! Men den var slut! Jag tänkte det kanske men bara kanske var ett tecken på att jag inte skulle ha ! Väl hemma hos pappa och kaffet uppstuckit ändrades planerna, fika hos Lisbeth! Jag ringde till jobb och bad dem lägga in två godo har i ugnen. M så gott det var. Cyklade hem, en mil. Hoppas att kakan försvann. Har hela dagen på jobbet gått och sjungit på låten "julens tid är här" med Magnus Carlsson och Molly sanden. Så bra! Men stötigt nog kunde jag inte komma på texten på första versen, så under min 30 min långa cykel färd gick låten på repeat. Åh, vad den är bra! När jag kom hem var jag bara tvungen att fortsätta spela den högt på stereon och sjunga med.... Föreställde mig att jag stod på en scen på Gustaf Adolfs torg i röd klänning och vit päls tillsammans med Måns Zelmerlöw och sjöng. Höll sedan mitt "tal" om varför vi var ute och sjöng denna första advent, jo för att samla in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0