Var nog inte bästa vän med klockan idag, i...

Var nog inte bästa vän med klockan idag, iallafall inte min trötthet! Den ringde sju men mina ögon valde att titta upp kl 10.05. Sms från en hel drös, bland annat mamma som ville att jag skulle komma på frukost! Snabbt ombyte , nu sitter miljövän nummer ett på tåget på väg till Åkarp för lite frukost. Klockan två är det jobb som gäller! Måste ju bara skriva..... Vilken underbar sol Malmö ligger inne med idag? Hur har ni andra det i långa landet Sverige? Åh, vad jag vill bo i detta klimatet. CHRISTIAN! Jag vill flytta! ( kan tänka mig eller snarare vet att det krävs en del övertalning) njut av dagen och även densamma temperatur! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0