Godmorgon, Godförmiddag och Godeftermiddag!

Denna måndag ser ut att bli en riktigt fildag. Har precis sett Kronjuvelerna. Helt okej film. Fast jag och Christian hade väldigt svårt för att bstämma oss för när filmen egentligen utspelar sig?! Jag får försöka ta reda på det helt enkelt. Lite annorlunda film, emmelanåt kanske lite seg enligt Christian  men helt okej. Vet ni inte vad ni ska göra idag och har två timmar över så lada ner.. (Förlåt!) Hyr den!!
Nu blir det mer filmvisning -Bridesmaids. Själv såg jag den två gånger på bio och skrattade gott bägge gångerna. Christian har inte sett den så nu ska vi se om kanske han kan gilla den lika mycket som jag?! Efter det ska vi försöka hinna med att se Alice i Underlandet. Riktigt skön dag! Fick en ny pyjamas i julklapp, jag kan säga som så att det tar några timmar till innan jag kommer ur den idag=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0