Ångest över hur mycket kakor jag stoppar i...

img_2812 (MMS)

Ångest över hur mycket kakor jag stoppar i mig o h hur fet jag blivit gick jag till affären och köpta frukt i det dubbla än vad vi redan hade hemma. Äpplena ligger såklart i en fridge smart i kylskåpet. Sara var här ikväll då våra grabs var och såg fotboll. Det blev fruktsallad. Sara tog glass till son och det skulle inte jag men det blev en liten bit. Karaktär är det ett ord från ordlistan. Tror inte jag hört om det förut. För att sluta vara den tråkiga människa jag blivit och behöva sätta färg på livet plocka jag fram sex and the city 2. Inspirerad kläder ; check inspirerad till diet; check. Lifestyle on! Dock saknas det en liten sak.. Nej förlåt mig!; det största man kan önska sol och minst 15 grader varmt. Jag ser mig själv i min nya blå klänning vita skor med öppen tå ( även om en viss ebba von Sydow påstår att det endast bärs vid ens eget bröllop) liten fin vacker handväska. Äntligen har jag fått min cykel till stan så de höga klackarna på och trampa i hetta. Åh, vad jag längtar. Dagens sanning är att man jag får ont i fötterna av att gå minst 6 km i höga klackslor/ pumps. Därför har jag cykel så att jag kan trippa på alla små ställen snygg och galant! Nu blir det sov time. Skola imorgon. Sov sött ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0