Friday!

Då var det redan fredag imorgon. Detta är första helgen på länge jag känner att det får lov att vara fredag imorgon.
Det blir full fredag med jobb, dubbelpass, skola och inhandling!
Tänk vad affärerna lockar när det blir den 25. Man vill bara handla och känner sig så rik men glömmer att månaden typ har 30 dagar till.

Helgen kommer bra bli så bra! Det blir finbesök på lördag morgon. Mormor mamma och syskon. Frukost den mest härligaste måltiden på dagen skulle jag vilja påstå. Ska även försöka mig på att göra bars imorgon med nötter och kokos till lördag morgon, något extra att mumsa på får det bli=)

Torsdagen har flytit på i ett. Jobb, skola. Middag hos Christians föräldrar. M så gott! Kyckling lasagne med god sallad och gott bröd. Efterätt? Jo då: Chokladkaka med vispgrädde. Det satt som kakan i bilringen!

Nu ska jag försöka lägga mig till ro. Ska först spana lite resor på nätet. Jag och Christian tänkte åka till Thailand i januari nästa år. Fira min examen på bästa sätt. Shooping och sol för mig och bad för Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0