Igår torsdag var det äntligen hemmakväll. ...

img_5543 (MMS)

Igår torsdag var det äntligen hemmakväll. Läggdags halv tio. Jo det e sant hur förklarar msn det ? Jo obeskrivligt, skönt inte räknat att det skulle kunna hända. Hemmakväll innebär gott! Jordgubbs mousse after eight och passion  Det är alltid så skönt att lägga sig i ny bäddade lakan. Christian är nog nöjd denna gången. Sist bäddade jag rött med rosa hjärtan vet inte hur uppskattat det var. Nu får han känna sig man igen. Kudd överdraget som förut var hjärtan är nu en bild på en snickare med verktygslåda Tycker han är mer passande.... Bara han är nöjd så är jag glad. Nu ska jag lägga mig i soffan för en tupplur Hemma hos mamma innan det blir jobb. Jag ser fram emot att klockan blir tio ikväll  då ska jag inta soffläge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0