Måndags middag hos mamma.  Tidigare idag p...

img_7255 (MMS)

Måndags middag hos mamma.  Tidigare idag på praktiken tog fjärilarna i magen sig upp mot amhålorna och tömde Nilen idag. Svett är ett ord på min dag! Kom även på att jag haft så bråttom imorse att jag glömt bh. Men det gick bra för det. Jag och Christian avnjöt fondue hos mamma ikväll med såser från elysee. Inget tar banan såsen. Trevligt sällskap fick vi oxå mormor systrar och åke. Och såklart blev det minns du sången. Åh, vad jag älskar att sjunga till Åkes piano spel. Vilken kraft jag har inför morgondagen. Ma borde vända på dagen och börja den med fondue sång och sällskap. Ja man e lyckigt lottad av att känna underbara människor. Vad säger man på det? - jo, Amen!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Stackars elever- ingen bh...............huga! Men trevligt med fondue och sång!

2011-03-01 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0