Plus poäng till skånetrafiken. Vilken star...

Plus poäng till skånetrafiken. Vilken start på resan. Super trevlig buss chaufför go och glad så jag skulle kunna givit honom kex choklad! Är på väg till praktiken. Kunde inte somna igår jag var så laddad inför veckan. Jag ska hålla i alla lektioner idag, -oj oj nu satte visst fjärilarna igång i den mittersta delen... Hoppas det går bra!! Jag ska hålla i resten av veckan oxå. Det såraste idag är att jag ska lära ettorna klockan, en sådan självklar grej som man lixom bara kan!! Har aldrig reflekterat över hur var och när jag lärde mej den. Det känns som den kunskapen är ju medfödd. Ok, även om jag är ett mirakel barn så vet jag att den nog inte var det! Nu ska jag luta mig tillbaka i sätet och försöka ta dagen som den kommer och inte vara nervös för att paneringen inte håller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0