Asså nu börjar jag bli rädd att mitt liv h...

img_4652 (MMS)

Asså nu börjar jag bli rädd att mitt liv håller på att balla ur! Vart tog mitt nyttiga jAg vägen? Semla idag igen! Imorhon blir det ingen, det kan jag tala om. Imorse var jag på espresso house och åt frukost med sara och Niclas!efter det samlade jag mina första blomstrande vuxen poäng. Jag har vari och köpt blommor tre okideer. I svarta krukor. Hoppas nu jag inte dödar dem!!  Efter shoppings. Var det som tidigare nämnt semla hos min kära svärmor. Eftermiddagen bjöd på jobb , middag hos Christians föräldrar.. Imorgon tar Helgen Sin början. Det är städdag och PW dag! På em beger jag o chritian oss mot jönköping ! Sov gott vänner! Klockan ringer sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0