Kuddar, krukor, tassels

Godmorgon regniga värld. Äntligen tinar snön bort så enormt skönt. Snart kan man ut i sina nya löparskor för både löpning och powerwalk. har inte varit och tränat sedan december. Usch! Det är verkligen tråkigt när man inte kommer iväg till träningen. man är alltid så glad och taggad när man kommer där ifrån. Och det är ett perfekt sätt att av reagera alla olika sorters humör.

Det blir en lugna timmar fram till tio. Då ska jag iväg lite ärenden. Just nu sitter jag och tittar på målaren som ska måla våra väggar i lägenheten. De blir vita. Vi ska nog bara ha det. Tänkte jag skulle iväg idag och köpa blommor och lite inredning till sovrummet. Just nu finns där bara en säng en hylla och rosa inredning. Vilket Christian mycket bestämt sagt inte ska vara där. Jag frågade honom vad vi skulle ha för färg. Han frågade om man måste ha en färg i sovrummet. Hallå? Han ttyckte det räckte som et ar kanske någon jätte tavla på NY och någon glassig fåtölj, eller jag glassigt var min mening, fåtölj hans. De blir alltså jag som bestämmer. Hur kan han inte förstå att vi behöver någon färg? Kuddar? Prydnad? Ljusstakar? Krukor? Här känner jag att jag måste göra en insats för Chrisians skull...
 Nu får jag försöka roa mig med en bok, tidning, tv3 play på datan.. Fram till halv tio..
Ha en bra dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0