Musikt med ska byggas ut av glädje!

Vad skönt det är att vara ledig! Men vad rastlös jag blir. Jag har förstås haft plugg att göra, med dramatiseringen men är inte helt så där klar på den fronten. Jag har iallfall bokat min resa till Stockholm i nästa vecka och bokat mina behandlingarb tills helgen. det blir massage, fotbehandling, ansiktsbehandling och plock och färgning av bryn. Så härligt det ska bli. Imorgon blir det plugg och inköp av kuddar. Just nu är sovrummet lila och rosa men jag har bestämt mig för att det ska vara ek, vitt och turkost.( Order av Christian: Det räcker med lila i vardagsrummet och allt rosa ska bort!) har sett jätte fina kuddar till sängen på Lager Haus så det blir nog dem. Men får nog ta en större titt i någon annan affär innan jag beslutar mig. Beslutsångest är ju lixom min grej. =)

Mamma och Rhode var här på middag idag. Till förrätt åt vi räkor stekta med tomatpure, paprika, vitlök och mango. Jätte gott. Till varmrätt hade vi djungelgryta, vilket betyder kyckling, sqauch, jordnötter i en härligt gräddig sås med smak av cury! Riktigt gott!!

Ikväll har jag varit iväg i United unitedoresundskyrkan.se  och sjungit med lovsångs teamet. Dt är så enormt kul att få sjunga, vilket bra humör jag blir på. Det gillar jag!!

Sov Gott vackra människor. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för maten! Det var gott! love you<3

2011-01-25 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0