Nu känns det inte bra! Ligger i sängen och...

Nu känns det inte bra! Ligger i sängen och ska sova men hur i all världen ska det gå till när jag ligger på fel sida i sängen? Jag har alltid legat, hemma oxå hos mamma vid dörren.. Christian vill byTa plats bara för att han vill att jag ska ligga me huvudet mot honom, jag kan nämligen inte det om jag höger om honom för jag kan inte vrida mig så mycket åt de hållet pga mi. Rygg och nacke. Men det känns så fel. Jag klarar inte det. Detta e andra natten och sista det ska han veta! Jag kommer nog somna ändå efter en tolv timmars aktivitets dag med skola och jobb. Till jobbet idag hade jag ingen bil utan tog city tunnel . För det e ju så enkelt o smidigt... Trodde jag! Tåget hem var tio minuter sent.... Vid på stigning hamnade jag i sammA vagn som några fulla 18 åringar. Var av en kille ställde sig mitt upp i gången och kissade. Jag sa till konduktören o ja, hade det varit jag som varit konduktör hade killen fått torka upp sitt eget kiss men inte riktigt så hård var hon. Så arg jag blir! Väl framme vid triangeln och planerad avstigning öppnades inte dörrarna på tåget så jag fick en tur till hyllie. Där väntades 15 min väntan innan tåget körde tillbaka. Tåget fylldes av fans frånhandbolls vm ,två danska män slog sig ner i mitt sällskap, o ja nu kan jag nästan säga att jag var på matchen. Väl framme vid avstigning triangeln slog jag sällskap med ett gäng som var för onyktra för att förstå min bägbeskrivning till kb. Jag följde dem dit. Christian tycker inte jag e riktigt klok. Efter att ha stängt Ica och va hemma kvart i elva, fikat och sett två avsnitt av solsidan säger jag godnatt på vänster sida av min sambo!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha...du är för rolig!!=)))

2011-01-15 @ 01:51:09
Postat av: Helena

Måste vara ett släktdrag, ni är tokiga!

2011-01-15 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0