Rutinerna tillbaka!

Christian lämnade lägenheten för en timme sedan. Nu är rutinerna tillbaka för jobb och skola. Jag gick upp klockan sex för att pluggandet måste sättas igång! Orkar knappt sätta igång med det.. har ont i halsen och febrig. Ska jobba i eftermiddag får se hur det går med det!

Julen är inte riktigt slut än för min del. Det har varit julfirande med pappa och efter det med mamma. På onsdag blir det firande med faster och framor och farfar. Jag har fått så många fina julklappar! Jag kommer nog adrig att växa ifårn att få julklappar!! Okej, det är ju inte som förr att man skulle ha så många och stora som möjligt. En julklapp är ju såklart helt bra! Men jag måste nog erkänna att jag nog ändå alltid kommer älska presenter!!

Det fina Iphone skalet var en av de absolut bästa julkapparna. Fick det va Rhode. I onsdags var jag och Christian på Tivoli i Köpenhamn.






På nyår firades hemma hos mig och Christian tillsammans med bland annat min lillebror Robin och sex kompisar. Det var en trevlig kväll att fira in 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0