Så gott jag kommer sova inatt! Åke är i Sk...

Så gott jag kommer sova inatt! Åke är i Skåne. Dagen idag har varit jobb på em. Och då åt jag min andra semla i år. Har ätit ganska mycket idag. Mamma, Rhode och Åke var hos oss ikväll på vienetta med varma jordgubbar. Vi pratade om mat och kom fram till att jag faktiskt ätit middag tre gånger idag. Mig själv, Christian och farmor och farfa. Frukost åt jag imorse med Christian och sedan själv. Semla och glasstårta en bra måndag! Men det blev en bäst måndag. Körde de tre gästerna hem kl tio för att själv vara tillbaka strax därefter. Men planerna ändrades kom precis hem. Åke vid pianot minns du sången böckerna i högsta hugg en sjungande mamma en sovande Rhode och en sjungandes jag. Vad kan göra en glad om inte sång o musik. Känner at jAg just nu har à mycket glädje o energi att dela med mej av. Jag får vänta dela med mej till morgonen då den sovandes Christian rosa har vaknat. Nu tänker jag lägga mej ner och bara njut av lyckan av toner på insidan. Lyckan bara fylls på av att komma hem till ett städat hem av en uderbar pojkvän. Han e så bra! Sov gott alla. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0