Solen skiner!

Har precis provat kläder och skor som jag för första gången i mitt liv beställt från HM katalogen. Svarta högklackade skor och ballerina. Harem byxor och långklänning i leopardmönster. Ska fråga Christian vad han tycker, om det sitter fint när han kommer hem. men antagligen så kommer han att svara Nej! på den frågan och jag kommer behålla de ändå. Han är inte den killen som direkt älskar Leopardmönster. Han är en tråkig en!

Solen skiner idag oh jag bara önskar att det INTE var -5 grader ute. Jag vill så gärna att det ska bli över 10 plusgrader så man kan börja använda snygga klänningar höga skor och åh.. vad jag LÄNGTAR! Jag gick ut och tänkte att jag skulle minsann visa vintern att det är över! I väst, keps och löparskor. Men oj, vintern tog ganska myckt överhand. Det blev väst över två tröjor, vinter skor, mössa och vantar! När jag var och handlade igår stod det på löpsedeln att vi skulle vara beredda på att det skulle bli kallt igen en lång vinter och tråkig vår. Men, vad uppiggande=)

För att fortsätta babblet om mina tulpaner så hämtade Christian mig på skolan igår så det blev inga blommor igår heller. Nu ska jag plugga, jag kommer ingen vart.  Det går inte att jag är ute i god tid jag måste verkligen suga åt mig uppgiften ordentligt jobba i sista minuten på den. Å Vips så har jag världens bästa redovisning. Ska se om jag lyckas idag! Ha en bra strålande sol dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0