Vilken härlig helg!

I fredags var jag och jobbde och det var absolut inga problem med att åka tåg så det kan jag nog tänka mig att göra 0om. 14 minuter hem, det står jag ut med. 22.38 var jag vänner sugen. Har haft hela boxennär jag bodde hemma och nu vill jag ha den igen. Klarar mig inte utan. Jag tog en promenad till hemmakväll och köpte hela boxen. Nu e jag lycklig!

I lördags åkte vi till Ystad Saltsjöbad. Vid ankomsten dit var det gott afternoon tea med scones och marmelader. M, vad gott det var! Efter det gjorde vi som alla andra, även om vi skrattat åt de andra när vi kom till hotellet. och tog på oss våra morgonrockar och tofflor och gick till spat. Där avnjöt vi varma utomhusbassänger, pool, bastu, jacuzzi och relax. Senare på kvällen åt vi god middag tre rätters. Åh, det var verkligen längesen jag åt så god mat. Till förrätt åt jag lax mousse med rökt räcka. Varmrätt black and white. Efterätt Creme Brule med cocos glass. Det var så enormt gott, helt obeskrivligt!

Söndagen började med en helt ljuvlig frukost. En härlig promenad längs stranden i solskenet. En stund i spaet och avslutade vistelsen med 25 minuters ansiktsbehandling. Vi bagav os till United till en fantastisk Super Sunday.

Jag har haft total mobil förbud. Lördag till Söndag, det gick bra. Med en liten fuskis. Sådär när man gå på toaltten då är det ganska lätt att smuggla med den in där och sätta på den på ljudlös och tala om att man är väldigt dålig i magen och kanske dröjer och sätter på tvn till honom och låser in mig själv på toaletten. Annars gick det ju bra!

En helt underbar helg. En sån helg man bara kan få med Christian!



Ankomst till Ystad, hotellrummet!

Den bästa mannen i världen anländer till Ystad Saltsjöbad!



Som alla andra! Morgonrockarna på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0